fredag 6. mai 2011

Produktiv dag, kan man trygt si :)

Da var denne dagen over, eller hvertfall snart :P Dagen har vært slitsom men veldig produktiv. Starten dagen 07.00 hvor jeg fikk levert Sara i barnehagen og reist til Bergen for og være med bestevenninen min på hjerteundersøkelse (Alt var bra) for så å reise direkte til barnehagen og hente hun.. Hun var i godt humør i dag, noe som hun har vært relativt ofte i det siste det gjør bare dagene så mye bedre..

I dag hadde Sara kokt torsk, gulerøtter og poteter til middag menst mor her hadde en kyllingsalat (for spiser ikke fisk selv) Jeg har falt helt ut av hele "bli sunn livstilen" og prøver iherdig og komme meg tilbake til hvor jeg var 1 uken. Håper så inderlig at jeg får energien og motivasjonen tilbake snart, og tar gjerne imot tips fra dere...

Jeg har til en fordel gått nesten 6 km i hele dag så det var jo mye trim i forhold til hva jeg normalt pleier og gjøre, jeg tar jo bussen med Sara til barnehagen for så å gå hjem igjen som er ca. 3 km tenkte jeg skulle begynne med å gå og hente henne i barnehagen også for det jeg har gjort til nå er å ta bussen til barnehagen for å hente henne også.. 
Fikk også brevet fra kommunen om at jeg var tilbudt lærlingplass og at jeg måtte gi beskjed snarest om mitt svar, som selfølgelig blir ett ja men de var nødt til og ha det skriftelig noe som er helt forklarelig så det blir jo sent iløpet av i morgen. Det begynner å gå opp for meg at no skal jeg begynne på den siste delen av utdannelsen min og jeg kan faktisk si at jeg har en utdannelse. Selv om det ikke er helt det yrket jeg har mest lyst til så har jeg faktisk en utdannelse, og en jobb som gir meg penger og deretter gir mat på bordet noe som faktisk er det viktigste av alt :)

Nok skriveri for no :) Dere får alle ha en fin dag videre :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar