fredag 6. mai 2011

Fredagen

Fredag er kommet og det er igjen tid for å slappe av og bare nyte avslappning helgen bringer med seg, jeg har ikke de store planer for helgen bare være hjemme og nyte helgen fullt ut. Tenker på å ta meg en tur ut i morgen og få tatt noen bilder, håper bare så inderlig at vi kan få litt solskinn i morgen.. Bare bittelitt, hvertfall sånn at jeg får dradd med meg gjengen ut av dørene får å få litt frisk luft. Det er lov og drømme :)

No sitter jeg her godt plassert foran dataskjermen og lurer på hva jeg skal ta meg til med i dag, blir vel å sette på litt musikk og slappe av før jeg skal ta og begynne på litt matlaging. På menyen i dag står det kylling filet med pommes frites :) Ikke det vilt spennenende men vi blir i det minste mett :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar