onsdag 4. mai 2011

Dagen i dag har egentlig vært som alle de andre dagene, litt stress og styr for så å roe seg helt ned igjen. Det er deilig og kunne bare sitte her og slappe totalt av med dataen, selv om jeg holder på og se på den hersens klokka hele tida. Er jo så mye jeg vil gjøre før jeg går i seng, som jeg forøvrig har lovt meg selv til å være der før 22.30

Blir spennende og se hvor ofte jeg faktisk er i sengen på den tiden,  i morgen er det torsdag: ENDELIG for da er det sesong avslutning på sesong 2 (USA) blir sent rundt 02.00 norsk tid så da blir det hvertfall ikke i seng før tidligst 03.00 men det går helt fint. Sara går ikke i barnehagen om fredagen så vi kan bare slappe av og ta morgenen som den kommer :)

Jeg leter fortsatt etter noen blogger som jeg kan lese, noen med skikkelig dagligdagse problematiske situasjoner i. Ikke enda en blogg om hvor fantastisk livet er og ingeting går mot de, for det er faktisk ikke sånn det "virkelig liv" er..
Har fremdeles ikke fått overført bilder fra kameraet mitt *slåsegpåhanda* jaja får ta og se om jeg finner ett bilde liggende og lure på laptoppen :P



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar