onsdag 11. mai 2011

Hva skjer med meg.

Jeg er trøtt sliten og alt det som følger med det, jeg var jo på haukeland i går for å se om jeg hadde det jeg trodde jeg hadde nemmelig søvn apne men det hadde jeg ikke. Jeg må si jeg ble litt skuffet, for hadde jeg hatt denne sykdommen hadde jeg jo hatt en maskin som igjen kunne ha hjulpet meg og alt hadde vært bedre men NEI det var visst ikke så enkelt.

De vet ikke hva det er og kan derfor ikke hjelpe meg og jeg står igjen nede på null, Sara skal til bestefaren sin på fredag og jeg får endelig litt etterlengtet fri. Det skal jammen meg bli deilig, litt alenetid for meg. Planen for helgen er å gå ca. 12 km enten lørdag eller evt. søndag  det er en kjempe fin tur og jeg håper på fint vær sånn at jeg  kan få gjennomført denne planen..

Dere husker kansje at jeg skrev at jeg hadde fått lærlingplass?! og jeg skrev blant annet at jeg venta på at noe skulle skjære seg som det altid gjør i mitt tilfelle og det gjorde det. Sara har det nemelig slik at hun har fri fredagene og er med meg på jobb og ellers, jeg snakket da med barnehagen om å få henne inn denne fredagen også siden jeg skulle begynne en annen jobb og hadde ikke mulighet til å ha henne med. Jeg fikk da til svar at hun mest sannsynlig ikke kom til å få plass denne fredagen, og at jeg skulle levere inn en søknad bare for å ha gjort det. Uff, uff og atter uff. Planen er nå og snakke med hun som er leder over de to barnehagene i denne kommunen i morgen, og håpe inderlig at hun kan hjelpe meg. Det er jo bare snakk om EN ekstra dag som kan bety alt for meg..

Nå er sommer været kommet for fullt og jeg prøver og tvinge meg ut, på ettermiddagen og gjøre noe ute når vi er å heldige med været.. Jeg håper på å føle meg litt bedre ut over dagen og kan ta en spasertur med musikk på ørene og hunden ved min side..
Ett sommerbilde fra meg:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar