onsdag 25. mai 2011

Lenge siden sist.

Ja nå er det jaggu en stund siden jeg var her og oppdaterte, det har vel ikke skjedd det store her heller siden sist for så spennende er da livet mitt haha
17. Mai gikk rolig og raskt forbi, Sara var ute hos min far denne 17.Mai og de hadde vært på tivoli i Bergen noe som hun syntes var kjempe artig :D

Det er utrolig masse som har skjedd på jobben i det siste og jeg har egentlig vært på jobben i store deler av uken, det begynner for så vidt og roe seg ned nå :) Jeg har ikke fått utløp av kreativiteten i form av bilder på aldri så lenge :O men til gjengjeld har jeg begynt å skrive en fanfiction og for dere som ikke vet hva det er. Så er det altså en historie der man har evt. tatt navn til personene, hjemsted div. fra en serie, bok, film osv og gjort om til sin egen historie.
De har kjempe mange bra fanfiction historier på

Ett kort innleg fra meg denne uken :) Men ingen innleg uten ett bilde, så her kommer ett bilde fra meg ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar