fredag 27. mai 2011

Sliten

Ja i dag startet jo dagen relativt fort, vi forsov oss med stor F. Skulle ta en buss som gikk fra meg 9.20 opp til nærbutikken og handle samt hente lillebroren min som kom en tur på besøk i dag. det hele endte med at vi våknet 9.55 og jeg måtte hive på meg buksa og løpe til bussen. Det gikk nemelig en buss til 10.05 og lillebroren min kom 10.20 og jeg var vel ankommet ca. 5-4 min før han kom *flaks* så det gikk relativt kjapt. 

Ute skinte sola så fint og vinden blåste en herlig varm bris, jeg som hadde stått opp 5 min før jeg løp rett ut i sola stod der med mysene øyne,rufsete hår og klær på halv 8. Heldigvis møtte jeg ikke på den største folkemengden menst jeg var ute, så det gikk bra for meg.

Middagen som ble servert på bordet i dag var enkelt og greit hamburger med pommfri, ikke den sunneste middagen men vi fikk no hvertfall i oss middag. Morgendagens middag har vært planlagt i ett par dager og på menyen står det Lasagne,salat og hvitløksbrød med ett glass iskald pepsi max *NAM* I kveld har jeg bare slappet av ikke gjort noe fornuftig, noe som egentlig plager meg litt nå ja for det betyr jo bare at det blir mer i morgen O_o Men sånn er det no bare, husarbeid gjør ikke seg selv *Desverre* utover avslapning har jeg gjort meg fortjent til litt X-Box spilling og tid foran pc skjermen etter minsten gikk i seng. Jeg har jo begynt å skrive litt fanfiction, jepp dere leste riktig jeg har begynt på ENDA ett prosjekt.. det går forsåvidt greit, det blir det første jeg noen gang får publisert så blir spennende om det blir noe populært eller om det er bare jeg som syntes det haha. Nå er det helg og jeg skal ikke de store ting ut over helgen noe som føles helt fantastisk :D

Håper dere alle har en super helg :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar